Ik wil iets retourneren naar Coolcat, maar weet niet precies hoe dit werkt. ik heb al betaalt. Moet ik hem gewoon weer op de bus doen ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb de kleding via internet bestelt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Het handige van zo'n online winkel is dat alle regels ook op de site te vinden zijn. Zo staat er het volgende:

A. Retourneren naar de Coolcat webshop voor € 1,50
Je kunt producten retourneren naar de Coolcat webshop. Je betaalt dan een bijdrage in de retourkosten van € 1,50. Vul de retourstrook op de pakbon in, knip deze af en verpak deze samen met de producten in de originele verzendzak of een andere stevige verpakking. Geef het pakket af bij één van de 700 DHL Servicepunten. Voor een DHL Servicepunt bij jou in de buurt, zie http://locator.dpst.dhl.com/Partners/DHL2/SearchForm_nl-NL.aspx?Country=NL

B. Ruilen en retourneren bij een Coolcat winkel zonder retourkosten
Via de webshop aangeschafte producten kun je in een Coolcat winkel ruilen en retourneren. Je krijgt dan direct het aankoopbedrag terug en betaalt ook geen bijdrage in de retourkosten. Klik in de webshop op stores voor een filiaal bij jou in de buurt. Neem de retourstrook mee. Dit is namelijk je aankoopbewijs.

Maar, actieartikelen en afgeprijsde producten kunnen in de winkel alleen geruild worden voor een ander product of een giftcard ter waarde van het aankoopbedrag. Er wordt geen geld teruggegeven.