Ja, mits je wel het serienummer hebt (staat op een stickertje ergens). Daarvan kunnen ze afleiden wanneer het apparaat is gemaakt etc. Binnen de fabrieksgarantieperiode valt je iPad onder de garantie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien ben je wel, bij een defect, heel veel geld kwijt aan verzendkosten. In de handleiding moet ergens een verzendadres )voor Europa) staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, serienummer moet wel geregistreerd zijn na aankoop.

Andere antwoorden (3)

Nee, je hebt een bewijs van de aankoop nodig als je garantie wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar de bedrijf opbellen en vragen of ze jou de kopie van de pakbon willen opsturen. Dit valt ook onder "bewijs" van aankoop dus ook de fabrieksgarantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met pin of creditcard betaald hebt, dan heb je ook een bewijs van aankoop.