Levenslang betekent zolang het bedrijf waar het product gemaakt is bestaat. Het is een fraai staaltje van omgekeerde logica. Bedrijven die slechte producten maken bestaan als regel nooit lang en goede producten verkopen zichzelf wel. Maar het klinkt leuk, levenslange garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is zolang het artikel bestaat waarop garantie wordt verleend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de meeste gevallen is dit zolang een product, mits op de juiste wijze gebruikt, naar behoren hoort te werken. (Lees: stuk gaat.)

Dit is dus de levensduur van een bijvoorbeeld apparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zolang de fabrikant er baat bij heeft dat je zijn artikel promoot en er zijn maar weinig artikelen die langer dan tien jaar op de markt zijn. Daarna word je ergens mee afgescheept.