bij apple heb je nooit iets nodig voor de garantie behalve het apparaat zelf. bij een iphone staan zowel het serienummer als het imei nummer op het toestel vermeld, op basis daarvan weten ze hoe en wat.

wel moet je op de juiste plek zijn om de garantie te laten afhandelen. dus als je een iphone bij t-mobile hebt gekocht, dan ga je niet naar een premium reseller, maar naar t-mobile. logisch ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Over het algemeen wel maar een aankoopfactuur of bewijs via email is ook prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het bonnetje en de doos is altijd erg belangrijk bij garantie maar als je de iphone met een abbo heb genomen redelijk recent geleden dan staat het bij de des betrevende telefoon winkel nog in de computer dat is ook een soort en met van bon