waar kan ik een adresboekje kopen met 2 of 4 ringsband en aparte geplastificeerde tussenbladen met h?

Ik zoek een adresboekje, niet te groot, met 2 of 4 ringsband en met geplastificeerde tussenbladen maar kan deze nergens vinden. Blokker of Bol heeft wel iets dergelijks maar daar zitten geen geplastificeerde tussenbladen met het alfabet in dus daar heb ik niets aan. Ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet maar het begint er op te lijken dat deze niet meer bestaan of heeft iemand de Gouden Tip?
Het moet dus echt met geplastificeerde tussenbladen zijn met het alfabet er op.

2 jaar geleden
in: Winkels
1.9K
Amadea
2 jaar geleden
Koop een A5-ringband met tabbladen op alfabet en schrijfpapier A5 met 17 gaatjes.
Inekez1
2 jaar geleden
Stel zelf een set samen van Succes Agenda. Verkrijgbaar in verschillende formaten. Keus uit veel omslagen (met 6 ringen) en allerlei soorten vullingen. Wil je het alleen als adresboek gebruiken, dan neem je geen agendavulling maar alleen een (of meer) setje(s) met de adrespagina's en een aparte set kunststof tabbladen. Je kunt kiezen uit tabbladen per letter van het alfabet, of een set waarbij telkens ongeveer 3 letters per tabblad staan. Het is wellicht niet de goedkoopste optie, maar wel helemaal zelf naar wens samen te stellen. Bij de Hema hebben (of hadden?) ze een soortgelijk agendasysteem, maar minder keus. Ik heb het jarenlang gebruikt en de serie van Succes en van Hema was uitwisselbaar.
Inekez1
2 jaar geleden
Verschillende verkopers voor de Succes agenda serie. Als voorbeeld:
https://degroen.nl/shop/agenda-s-en-vullingen/agenda-inhoud/succes-agenda-inhoud/succes-agenda-accessoires/

Antwoorden (2)

Atoma verkoopt wel nog adresboekjes met geplastificeerde tabs.
De tabs zijn geplastificeerd, doorzichtig, met alfabet.
Ze kunnen ook verplaatst worden.

Je moet zoeken op Atoma telefoonregister voor de beste prijs voor jou.

Het formaat is a5.

Het enige is dat er meer ringen inzitten.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit soort registers kun je in het algemeen beter vinden bij een fysieke boekhandel. (is mijn ervaring).