Waar zijn de grootste Action winkels van Nederland?

Ik weet dat de grootste action in Enschede zit maar wat zijn nog meer redelijk grote actions met uitgebreid assortiment in Nederland. Ik zie wel eens action XL staan maar kan niet vinden welke dat zijn

2 jaar geleden
in: Winkels
83.9K

Antwoorden (1)

Action XL zijn winkels van minstens 1000 m2. Dit is hun ideale winkelgrootte.
Ze staan onder meer in:
Amsterdam IJburg
Breda
Den Haag
Oosterhout
Zwaagdijk-Oost
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
Er zijn twee plaatsen die Oosterhout heten: bij Breda en bij Nijmegen.
Bedoeld wordt Oosterhout bij Breda.
Bij het Gelderse Oosterhout liggen op enkele kilometers afstand drie Actions: in Elst, Nijmegen en Beuningen.
Amadea
2 jaar geleden
Als het dan zo compleet moet, SentWierda: in Nijmegen alleen zijn al drie filialen van Action!
SentWierda
2 jaar geleden
@Amadea. Elke grote stad heeft of twee of drie Actions. In Nijmegen bedoelde ik die aan de Graafseweg. Die in de wijk Dukenburg ligt veel te ver van Oosterhout.
En dan zijn er ook nog twee plaatsen die Beuningen heten. Maar Beuningen bij Denekamp bedoelde ik ook niet.