Zijn Etos producten ook in de Albert Hein winkel zelf te koop?

Als je online boodschappen doet bij de AH kun je Etos producten bestellen. Zoals neusspray of verzorgingsproducten. Zijn deze producten ook fysiek in de AH winkel te koop?
.
https://www.ah.nl/zoeken?query=Ah%20neusspray&page=1

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Winkels
8.7K

Antwoorden (3)

Nee, daarvoor moet je echt bij de Etos zijn.
Je hoeft ze overigens niet via de bezorgdienst van ah.nl te bestellen, het kan ook via https://www.etos.nl . Dan worden de artikelen gewoon per PostNL verstuurd.
Voor Etos merkproducten moet je dus bij de Etos zijn. Veel andere drogisterijartikelen vind je ook bij Albert Heijn (tandpasta, crème, shampoo etc.).
Toegevoegd op 13 april 2020 14:01: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jammer want die Etos producten zijn goedkoper. Zelfs als het eigen merk.
Ritsuka
4 jaar geleden
Wat is er jammer? Je kunt ze gewoon bestellen op de Etos website.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ritsuka, dan komen er bezorgkosten bij, je hebt het pas de volgende dag en ik koop sowieso liever niet online en koop liever lokaal.
Gezien de link, die hebt toegevoegd, neem ik aan dat het niet gaat om producten met het huismerk van Etos. Want deze zijn niet te koop bij Albert Heijn.
Maar er zijn ook fysieke AH winkels, waar ze drogisterij-artikelen verkopen. Dat kunnen A-merken zijn (bijvoorbeeld hoestdrank van Bisolvon), maar ook producten van het AH-huismerk (bijvoorbeeld tijmsiroop van AH). De artikelen, waar de link naar toe leidt, zijn artieklen van het AH-huismerk, en zijn in deze fysieke AH-winkels te koop.
Maar zoals het voor meer artikelen van AH gaat, het hangt van de winkel af, of de artikelen daar ook worden verkocht.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kijk eens goed in de link. Duidelijk eigen merk Etos producten. Neusspray. Dus bij AH verkopen ze online wel degelijk Etos producten.
AnnBoo8146
4 jaar geleden
@Manonnetje33, ik kijk goed in de link. Ik krijg dan de afbeeldingen van twee verschillende neussprays, die beide het AH-logo op de verpakking hebben, en niet het Etos-logo. Het merkt "AH" is zelfs aangevinkt bij de filters.
Dus het zijn geen Etos-producten, zijn ook niet in deze verpakking bij Etos te koop. Het zijn drogisterijproducten van het huismerk van Albert Heijn, die ook bij AH in fysieke winkels in de schappen liggen en niet bij de Etos. Want Etos heeft zijn eigen huismerk.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dan kijk je niet goed. Ik heb een foto bij de vraag gedaan nu voor jou. Kijk maar goed!
AnnBoo8146
4 jaar geleden
@Manonnetje33 jij krijgt een heel ander beeld, als je de link gebruikt, dan ik. Ik krijg alleen de artikelen te zien, die jij hebt gefilterd, en dat zijn de twee neussprays van AH. Ik kan ook niet meer zichtbaar maken, door de filters te verwijderen. Dat komt mogelijk door de manier waarop jij de link hebt gemaakt en toegevoegd.
Als je in de toekomst nog eens een pagina als voorbeeld in wilt voegen, maak dan een schermafdruk, zoals je nu uiteindelijk hebt gedaan. Dan ziet iedereen wat jij ziet. En dat voorkomt verwarring bij degene, die antwoord geeft op jouw vraag.
Op de site van AH kun je inderdaad artikelen kopen van Gall&Gall en Etos.
Een aantal jaar geleden zijn deze twee formules verhuisd naar het hoofdkantoor van AH in Zaandam. Hierdoor zijn zij economisch gezien ‘versterkt’.

In de gewone filialen van AH vind je dus geen producten van Gall&Gall of Etos.
Maar in sommige filialen is er wel degelijk een vestiging van Gall&Gall en/of Etos aanwezig.

https://www.bd.nl/home/boxtelaren-massaal-naar-nieuwe-ah-etos-en-gall-en-gall~a8b40bee/

Mijn eigen dochter heeft een bijbaan bij AH met een inpandige Gall&Gall vestiging.
Na 18.00 uur nemen de meiden ook daar de honneurs waar.

Hoop dat het zo wel duidelijk is.
Trouwens, als je online zou willen bestellen bij AH, zij hebben mooie aanbiedingen zodat het leveren ‘gratis’ is. Dan kun je ook de producten van Etos bestellen, ook de aanbiedingen uit de Etos folder.
Toegevoegd op 13 april 2020 12:02: tekst