Wanneer begint tegenwoordig de uitverkoop?

Ik wil graag wachten met shoppen tot de zomersale.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkels
2.5K
Antoni
5 jaar geleden
Winkels mogen tegenwoordig het hele jaar door uitverkoop houden. Dat was vroeger anders.

Het beste antwoord

Hangt natuurlijk van de winkel af:

1. H&M
De zomersale bij H&M start donderdag 7 juni of donderdag 14 juni.

2. Zara
Dit jaar zal de uitverkoop op donderdag 21 of op donderdag 28 juni starten.

3. Mango
Mango gooit de uitverkooprekken elk jaar in de tweede of derde week van juni naar buiten. Dit jaar zal de zomersale van de keten rond 16 juni losbarsten.

4. Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Uterquë, Oysho en Massimo Dutti
Deze winkels vallen onder het moederbedrijf van Zara, Inditex (dit geldt overigens ook voor Mango). Grote kans dus dat ook deze winkelketens de uitverkoopschappen rond de sale van de Zara zullen volhangen. Tussen donderdag 21 of donderdag 28 juni.

5. De Bijenkorf
Gokje: op een doordeweekse dag in de 3e of 4e week van juni.

6. Asos
Voor de zomeruitverkoop geldt dat Asos vanaf begin juni tot en met juli veel collecties en artikelen in de sale gooit.