Chloor vlekken in mijn broek in de winkel, wie is daarvoor verantwoordelijk?

Fles chloor in de winkel was lek , bij de kassa kwam ik erachter , had dus drie vlekken in mijn broek .
Winkel zegt daarvoor niet verantwoordelijk te zijn , dat staat vermeld in de winkel.
Maar is dat ook zo ?
Weet iemand hier iets over?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkelen
1.9K

Antwoorden (2)

Wanneer de fles nog niet voorbij de kassa is, is de eigenaar verantwoordelijk voor het lek zijn van de fles. Dus ook voor de aangebrachte schade.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oke....dank je
Ik weet niet in welke winkel dit was, maar ik weet wel dat bijvoorbeeld Albert Heijn een verzekering heeft die kledingschade vergoed voor medewerkers, maar ik denk dat dat ook voor klanten geld.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het was is de big Bazar .