Waar kan ik in NL Elmer's Glue kopen?

Het is een populaire amerikaanse lijm, maar ik kan deze nergens vinden???

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
7.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij Bol.com hebben ze de houtlijm.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij andere webshops zie ik schoollijm en 'universal' glue. Google search 'Elmer's lijm'.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit typisch zo'n gevalletje van een fabrikant die z'n geld sowieso verdient. Niet alleen is de hele marketing ernstig verwarrend (met een nadruk op wat voor lollige dingen die je er als scholier mee kunt doen w.o. slime maken), maar hun lijm is gewoonweg niet te krijgen in NL. Wie eenmaal aan die flaconnetjes is begonnen (ik kocht er ooit eentje bij een leger dump shop), wil NIKS anders. De vele lijm die in NL wordt verkocht, is zulke rotzooi. Eén van de opmerkelikkste eigenschappen van Elmer's Glue All is dat je er een 'las' mee kunt maken tussen materialen waar een scheur in is ontstaan.
LeonardN
3 jaar geleden
@albert Deze verkoper lijkt het gewoonweg te verkopen: https://www.office-deals.nl/p/kinderlijm-elmers-649ml?utm_source=google&adSource=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=compare&utm_term=Kinderlijm_Elmers_946ml&gclid=Cj0KCQjw9YWDBhDyARIsADt6sGZeMDdFUjjfoWWyau-s27qFjPXdjeANoNxOvCYJm7fC3kMa_DZGcboaAq6uEALw_wcB

Antwoorden (2)

Bij Toolmax is het in elk geval te bestellen, en dat doet vermoeden dat je die lijm ook bij bouwmarkten zult kunnen vinden. Zie https://www.toolmax.nl/elmers-glue-alltm-maxr-alleslijm-118-ml.html
Amadea
6 jaar geleden
Bij de flufshop.nl.
Plaatje bij antwoord