Waar naambordje voor op bureau laten graveren?

Toegevoegd na 4 minuten:
Waar kan ik een naambordje al deze laten graveren? Ik ben al uren aan het googlen en kom alleen Amerikaanse websites tegen waardoor ik overdreven veel bezorgkosten zou moeten betalen (+30 dollar). Er moet toch wel een plek in Nederland zijn die dit ook doet? Laten graveren kan bij meerdere plekken, maar dit type houders (naam + visitekaarthouder + eventueel penhouder) kan ik echt nergens vinden. Ik zie alleen glazen of plastic bordjes, maar ik heb liever hout van goede kwaliteit en iets wat er gewoon goed uitziet. Het is een cadeau voor een advocaat.

Toegevoegd na 7 minuten:
Uploaden van de fotos is niet gelukt.

Hier wat voorbeelden van wat ik zoek:

https://www.thingsremembered.com/assets/motif/ocpsdk/generic/scene7/images/spacer.gif

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
2.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit lijkt me een relatiegeschenk-achtig ding. Die zijn in Nederland ook prima te krijgen , maar in de regel niet echt goedkoop. Alleen maar laten graveren kan eigenlijk elke juwelier .
Ik zie hier bijvoorbeeld iets vergelijkbaars, maar de "prijs op aanvraag' is niet per definitie goed nieuws. Wel chique.
http://www.relatiegeschenken.be/bureau-accessoires/4999/bureau-set-met-wereldbol-van-glas.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook deze site heeft veel moois, maar is niet erg open over zijn prijzen
http://www.custom-company.nl/exclusieve-luxe-relatiegeschenken/kantoor-accessoires/
dudemeister
7 jaar geleden
geloof me die krengen zijn uit 19 2003
die gaat niemand op zijn bureau zetten

Antwoorden (2)

Dat kan je laten doen bij een sportprijzenwinkel.
7 jaar geleden
@Graveren kun je laten doen bij bijvoorbeeld een winkel waar ze sloten en ook sleutels verkopen, waar je sleutels kunt laten bijmaken. In zo'n winkel verkopen ze ook naambordjes voor op de voordeur in soorten en maten en op deze bordjes worden ook namen in allerlei lettertypen gegraveerd.

@Maar in een winkel waar sportbekers, die mooie met oren, worden verkocht kun je het ook laten doen.

@Dan is er nog het soort winkel waar je 'touw' zaken kunt aanschaffen , ook daar kun je vaak iets laten graveren.

@Verder heb je de echte schoenmaker, waar ook schaatsen geslepen worden. Deze doen dit er ook wel naast als bijverdienste (bedoel ik wel een ouderwetse vakman, niet zo'n hakkenbar).

Antwoord
Er zijn dus meer mogelijkheden dan je dacht misschien. Even zoeken in jouw buurt en je vindt er vast wel eentje. Ik weet er hier bij mij zo al 3. ::))

Schoenmakers, touwwinkel, sportprijzenwinkel en anti-inbraak/ sloten/sleutel-winkel , veel mogelijkheden dus.

Succes ermee!