De stad Groningen heeft heel veel winkelstraten:

- A-Kerkhof - Brugstraat - Carolieweg - Folkingestraat - Gedempte Kattendiep - Gedempte Zuiderdiep - Gelkingestraat- Grote Markt - Guldenstraat - Herestraat - Kromme Elleboog - Munnekeholm - Oosterstraat - Oude Boteringestraat - Oude Ebbingestraat - Oude Kijk in 't Jatstraat - Peperstraat - Poelestraat - Rademarkt - Steentilstraat - Stoeldraaierstraat - Vismarkt - Waagplein - Waagstraat - Zwanestraat

Deze winkelstraten liggen allemaal binnen de "Diepenring".

Toegevoegd na 9 minuten:
De Grote Markt is waarschijnlijk de grootste en bekendste en loopt van de Oosterstraat tot aan de Guldenstraat
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Grote Markt zijn niet zoveel winkels, Herestraat wel, Oosterstraat en de Folkingestraat ook. De Vismarkt is leuk en dan zit je vlakbij de Primark