Als je een product koop door een 0909 nummer te bellen kunnen mensen dat controleren?

Ik heb een product gekocht door 0909 te bellen maar kunnen mijn ouders dat controleren wat ik heb gekocht of voor hoe veel?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Niet zonder meer, tenzij ze bij dat nummer maar één soort product verkopen, want ze zullen normaal gesproken wel kunnen zien welk nummer je gebeld hebt op de telefoonrekening. De vraag is hoe je hebt besteld en betaald (heb je dat met een middel gedaan waar je ouders controle over hebben?), maar dat heeft met het telefoongesprek zelf natuurlijk niet zo veel te maken.

Toegevoegd na 3 uur:
Bij nader inzien: of bedoel je misschien dat je een *dienst* gekocht hebt in plaats van een product, bijvoorbeeld zo'n webcam-pornosite waar je je sessie openhoudt door met een betaalnummer verbonden te blijven? Want als je zoiets bedoelt dan is het waarschijnlijk een kwestie van het telefoonnummer googlen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is een progamma waar je voor belt kunnen hun dan zien welk nummer je gebeld hebt want de t mobile staat op mijn email je belt het nummer en je krijgt er een progamma voor dus geen porno of iets
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ze verkopen er wel 1 soort product
ronron1212
7 jaar geleden
Wat voor programma en wat is er met je email wees eens duidelijker
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja 't was ook geen beschuldiging hoor (en bovendien heb ik niets tegen porno :) ) maar daar hebben ze wel vaak zo'n soort betaalsysteem. Maar goed, als je ouders de telefoon of de rekening van de provider kunnen inzien dan kunnen ze dus ook zien dat je dat nummer gebeld hebt. War ze vervolgens met dat nummer kunnen hangt helemaal af van wat dat nummer is :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
0909-1291299 dat is de nummer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het nummer is zo te zien van "targetpay", een organisatie waar allerlei webwinkels allerlei online betalingen kunnen doen. Dus nee, aan dat nummer kun je niet zien wat je gekocht hebt. Wel kun je natuurlijk zien hoe veel je er uitgegeven hebt (zolang je inzicht hebt in de rekening uiteraard). Realiseer je je overigens wel dat je hier post met mogelijk je echte naam, en dat deze thread dus gewoon terug te vinden is door op je naam te googlen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
aha oke ja klopt maar dat is niet erg