Waar in Rotterdam in een fysieke winkel kan ik tubes 'Kallas' kaviaar 'smoked cream roe' kopen?

Gaat over een tube met kaviaar (fish eggs) ‘smoked cream roe’ een vissige crême met (kaviaar achtige) vis-eitjes voor op bijv. een toastje. Heb hier misschien 20 jaar geleden wel eerder tubes met soortgelijk produkt (ander merk-weet niet meer) gekocht. Dit was bij een viswinkel in Scheveningen.
Kalles tubes , zijn afkomstig uit Zweden en mijn vraag is : waar in Rotterdam in een fysieke winkel is dit te koop? en wat kost het hier?
https://www.ocado.com/webshop/product/Kalles-Kaviar—Creamed-Smoked-Fish-Roe-Spread/78303011

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

U kunt Kallas kaviaar 'smoked cream roe' kopen bij de Albert Heijn XL aan de Korte Hoogstraat in Rotterdam.
Bronnen:
5 maanden geleden