Wanneer is er weer een btw vrije actie bij MediaMarkt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
8 jaar geleden
We krijgen vaak de vraag of er in 2016 ook weer een BTW Weg Ermee-actie komt. Zodra daar meer over bekend is lees je dat op deze pagina als eerste: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eigenlijk nooit !!! De BTW is wettelijk verplicht . Maar de media markt geeft dan korting op veel artikelen en noemt dat de BTW vrije dagen .

Antwoorden (1)

Dat vertellen ze niet omdat iedereen dan zijn aankopen uitstelt tot die week. Het gaat hen niet om de korting, maar om de aanloop die ze krijgen en dat je weer terugkomt.