hoe werkt een verbouwingsuitverkoop?

Stel een winkel heeft een verbouwingsuitverkoop, worden dan alleen de producten verkocht die in de showroom aanwezig zijn of ook uit het magazijn? aan wat voor korting moet ik denken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hangt af wat men gaat verbouwen: de winkel en/of het magazijn... Aangezien er 200% op kleding zit kan je zeer hoge kortingen verachten.
ronron1212
8 jaar geleden
300% op kleding heb je daar ook even een linkje van?
Erna55
8 jaar geleden
Een verbouwingsopruiming is er vaak omdat de winkel tijdelijk geen opslagruimte heeft. Dan willen ze alles in de uitverkoop gooien. Hoe dichter bij de verbouwing, hoe voordeliger de producten worden.

Het beste antwoord

Uit eigen ervaring kan ik het volgende melden:
Voor verbouwingsuitverkopen worden eveneens
dumpartikelen ingekocht. Dat kan om grote hoeveelheden gaan.
Hoe meer er verdient wordt met een verbouwingsuitverkoop, des te beter kunnen de verbouwingskosten gedekt worden. Die extra artikelen komen dan vaak uit faillisementspartijen en er zijn handelaren die dat aan de man brengen. De eigen 'winkeldochters' worden er dan tussen gestopt en dan komt het grote graaien. Ongelooflijk wat dat bij mensen losmaakt.
Maar bij tussentijdse uitverkopen bij de Bijenkorf gebeurt dat ook, dus zo vreemd is dat niet.
De korting bepaal je zelf, maar wees niet te zuinig, het moet spectaculair zijn.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles wat in de weg staat voor een verbouwing of wat vies kan worden door stof etc gaat weg. Hangt van het pand af of b.v. het magazijn ook leeg moet. Meestal is de korting 25-50%.