Stel ik koop nu een laptop maar over een week is hij in de aanbieding. Krijg ik dan het geld terug?

Het zal minder dan 2 weken zijn. Het gaat om de winkel MediaMarkt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als dat in hun voorwaarde staat wellicht. Maar zeggen ze dat zelf dan? In het algemeen niet iig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De man bij de mediamarkt zei dat het wel kon aangezien de 21 procent actie weer komt. Maar ik weet het zelf niet...
Lijkt me heel raar
ronron1212
9 jaar geleden
Ja als de actie weer komt dat is wat hij zegt dus niet twee weken later dan is het jammer dan.

Het beste antwoord

Over het algemeen gaat Media Markt hier heel coulant mee om. Enkele weken geleden kocht ik een iPad bij Media Markt. Tijdens het 'kijken en vergelijken' van de verschillende modellen, uiteindelijk €429,- voor het apparaat betaald.

Een week later viel de reclamefolder van Mediamarkt in de brievenbus en wat denk je? Exact dezelfde iPad €80,- voordeliger voor slechts € 349,-.

Contact opgenomen met het filiaal in Eindhoven met de conclusie dat de verkoper mij had moeten inlichten over de te verwachten actie van die bepaalde iPad, een week later. Dit had hij mij niet te kennen gegeven.

Met de bon terug naar de winkel en kreeg ik het verschil van € 80,- contant terugbetaald. Toch weer mooi 'meegenomen' niet? Hier heb ik dan ook meteen maar een mooi 'Dolce Gusto' koffieautomaat van gekocht.

Twee vliegen in een klap.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er coulant mee om gaan heeft niets te maken met 'moeten inlichten' van de verkoper. Een bedrijf hoeft dit niet te doen en de verkoper is niet verplicht dit te zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
laptop gekocht voor de BTW actie, woensdag terug gegaan en het verschil terug gekregen! Ik geniet nu van een mooie laptop! En hoefde niet in de rij te staan! Bedankt voor dit antwoord Groetjes!

Andere antwoorden (1)

Normaal gesproken niet. De winkel is dat ook niet verplicht. Heel misschien uit service dat je een tegoedbon kunt krijgen of zo, maar heel waarschijnlijk is dat niet. Je kunt het ook omdraaien. Als twee weken later de computer duurder blijkt te zijn, ga je dan ook terug naar de winkel, om bij te betalen?