waar kan ik groothandel van stof in Nederland vinden?

het gaat over kleding enzo ik wil maken kleding.

alvast dank voor u medewerking.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
Antoni
9 jaar geleden
Google eens met "stoffengroothandel" of "stoffen groothandel", en eventueel een woonplaats of provincie. Dan vind je heel eenvoudig een stoffengroothandel.

Antwoorden (1)

Eén click op Google,

BadstofBoerenbont ruit/stip/streep/bloemBroderieCamouflage/leger printCanvasCarnaval / DecoratieDamastDecoratiestof linnen-lookDierenprint / VelboaDoorgestikt (gestept)FiberfillFlanelFleeceJeans/DenimJuteKaasdoekKantKatoen bedruktKatoen stretchKatoen uniKerststofKunstleer en SuedineKussenvullingLakenkatoen / PoplinLakstofLaméLamé stretchLinnenLinnen gewassenMantelstofMoltonOrganzaPatronen magazinesPluche / Teddy / VachtRibcordRuitenSatijnSatijn bedruktSatijn stretchSchotse ruitTaft zijdeTexturé / BurlingtonTuleTwillVelours de PanneVerduisteringsstofVerpleegsterskatoenVilt 1,5mm dikVilt 3mm dikVlieselineVoeringVoileWafeldoekWooltouch stretch
Bloemprint tricot PT013 Bloemprint tricot PT144 Bloemprint tricot PT176 Decoratiestof Amsterdam DT015 Decoratiestof graffiti DT016 Decoratiestof gras DT010 Decoratiestof kiezels DT012 Decoratiestof Las Vegas DT021 Decoratiestof news paper DT022 Decoratiestof steigerhout DT013 Decoratiestof stripverhaal DT020 Decoratiestof uiltjes DT017 Fantasieprint tricot PT001 Fantasieprint tricot PT026 Fantasieprint tricot PT097 Fantasieprint tricot PT150 Fantasieprint tricot PT184 Fantasieprint tricot PT223
beige blauw bruin camel crème ecru écru fuchsia geel goud grijs groen off white oranje paars rood roze wit zilver zwart
Stoffenshop.eu » Stof groothandel - Stoffenshop

Heeft u een grote hoeveelheid stof nodig? Dan bent u bij Stoffenshop (stoffen groothandel) aan het juiste adres. Wij kunnen vrijwel alle stoffen in grote aantallen leveren. Onze stoffen groothandel levert grote en kleine hoeveelheden aan particulieren en bedrijven in Nederland en België. De Stoffenshop stof groothandel / stoffen groothandel heeft alles op voorraad en kan snel uw stof leveren. Neem vandaag nog contact op voor meer informatie over grote hoeveelheden stof. Enkele voordelen van de stoffen groothandel zijn:
Vanaf 0,5 tot honderden / duizenden meters stof
Scherpe prijzen
Snelle levering
Groot assortiment stof
Meer dan 40 jaar ervaring en kennis
Staat uw stof er niet bij? Neem dan contact met ons op
Neem voor grote aantallen stof contact op via +31 (0) 413 24 76 02 of info@stoffenshop.eu