Welke winkel(keten) verkoopt Murphy's Irish Red Beer in flessen?

Ik ben op zoek naar flessen Murphy's Irish Red Beer. AH, Gall&Gall, Jumbo en Hoogvliet verkopen het niet.

Waar kan ik dit bier wel kopen?

10 jaar geleden
in: Winkelen
12K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag het eens bij een andere slijter, daar maak je een kansje.
paulus811
10 jaar geleden
Welke van de 10.000 Crea?

Antwoorden (1)

Bij slijterij het Fust kun je dit kopen, deze slijterij heeft als adres: Bilderdijkstraat 203
Amsterdam, maar als je niet daar in de buurt woont, dan kun je het ook bestellen via het internet.