Verkopen ze bij de action shishapennen?

of een andere winkel? geen webwinkels alsjeblieft.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Action heeft dit niet.

Het beste antwoord

Je kan ze bij veel tabaks-winkels kopen, waar ze ook shisha's en shisha-tabak verkopen..

Ik weet in ieder geval zeker dat ze bij elke primera te koop zijn.. Daarnaast dus bij heel veel tabak-winkels, maar dat is lastig te zeggen omdat het verschilt per woonplaats.

Op naar de primera dus :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ohh yeah! thanks!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geen dank :) ze zijn wel lekker haha je hebt me verleid, ga er morgen ook maar weer is eentje kopen :)

Andere antwoorden (1)

Wanneer je echt een E-sigaret zoekt, met nicotine dus, raad ik je aan om bij Primera te gaan, iedere Primera heeft deze, omdat zij een samenwerkingsverband hebben met een of ander E-sigaretten merk. Deze zijn geloof ik zelfs ook zonder nicotine verkrijgbaar, voor ik meen pakweg 37 euro, oplaadbaar, met een potje waar je normaal ongeveer 3 weken mee doet. Deze navullingen kosten 3,60 B-merk 5,00 A-merk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Badjakker bedankt voor je antwoord maar ik bedoelde geen e sigaret. een shishapen is wat anders
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en die - is niet van mij