Wanneer begint een voorverkoop bij intertoys als je iets heb gereserveerd?

Ik heb deze week bij Intertoys een spel gereserveerd, namelijk GTA V CE. Nu zou ik willen weten wanneer de voorverkoop voor zo'n spel begint, dat ik het zo snel mogelijk kan betalen en kan garanderen dat ik het spel krijg. Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk, alleen wimpelden ze me af met het volgende antwoord: "Indien u de reservering geplaatst heeft, ontvangt u nog een email met een bestellink. Via de bestellink kunt u de order plaatsen en de bestelling definitief maken."

Dus nou probeer ik het hier, misschien dat iemand het weet. Wanneer begint een voorverkoop van een spel bij intertoys? Een paar dagen van de voren wanneer het spel wordt gereleased?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Ik heb bij de Intertoys gewerkt , en toen (vanaf sep 2012/maart2013) gingen spellen de dag ERVOOR in de voorverkoop. Wel was het bij ons dat je bij de winkel zelf paar dagen van te voren terecht kan en reserveren en eventueel een aanbetaling kan doen. Vaak geven ze aan de eerste zoveel klanten een petje en tshirt mee! Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, beantwoord mijn vraag helemaal. Ik zal de winkel in de buurt even bellen en vragen of ik een paar dagen van te voren kan aanbetalen.