Is moderepubliek (website) een betrouwbare site om uggs te bestellen?

Ik wil graag echte uggs bestellen en bij moderepubliek.nl is dit mogelijk. Het is ook handig dat je achteraf kan betalen, maar nu vroeg ik me af of de site wel echt betrouwbaar is en of ik ook echte uggs thuis gestuurd ga krijgen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Ja hoor, geen probleem. De webwinkel is lid van het thuiswinkel waarborg en voldoet aan alle wettelijke eisen (gezien de algemene voorwaarden).

Mocht er toch iets zijn, kun je via de geschillencommissie van het thuiswinkel waarborg alsnog je gelijk proberen te halen.

Kortom, ziet er niet onbetrouwbaar uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En na zoeken in google kom je erachter dat de ugs echt zijn bij moderepubliek.