waar kan ik plastic raffia kopen?

Ik ben opzoek naar kunstof raffia om mee te knutselen.
maar heb geen idee bij wat voor winkel ze zouden kunnen verkopen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Ik heb een bol roze kunststof raffia een tijd geleden bij Xenos gekocht. Weet niet meer of ze er ook andere kleuren van hadden. Maar je zou daar dus even kunnen kijken.

Het beste antwoord

daar moet je voor naar een hobbyzaak ,eentje die uitgebreid is zoals pipo
of online daar kan je het ook vinden zoals bij deze link
en er zijn soms ook te vinden bij de doe het zelf winkels
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ook even gegoogled en het is inderdaad niet makkelijk,ik zou de stoute schoenen aantrekken naar een basisschool gaan en vragen of ze het daar hebben ,wellicht kun je wat overkopen of kunnen ze je vertellen waar het wel te koop is,succes,bij ons is een speciale hobbywinkel met speciale haakkatoen om tassen te maken wellicht kun je het wel bij zulk soort winkels kopen of bestellen