waar kan ik glow in the dark verf/bodypaint/wasknijpers kopen?

(had het gezien in de kamasutra beurs namelijk, was iemand die had in het donker wat geschreven op iemands lichaam, dat was oranje, maar weet niet of er nog een lamp speciale lamp voor gebruikt word) liefst in de buurt zwolle / deventer, misschien een webshop of echte winkel, dan zoek ik verf in rood en groene kleur, ik denk dat wasknijpers wat lastiger zijn, maar iedere tip is welkom. en heb ik er nog een speciale lamp voor nodig? blacklight of uv of is gewoon donker ook voldoende?
(weet niet in welke categorie deze vraag moet zijn, vandaar maar in de categorie overig)

Toegevoegd na 31 minuten:
wasknijpers zoek ik ook in glow in the dark

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Antwoorden (2)

www.willie.nl verkoopt de glow in dark bodypaint, bij www.pabo.nl kun je tepelklemmen met wasknijpertjes bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor je reactie, maar ik zoek ook wasknijpers in glow in the dark, ..gewone knijpers / klemmen heb ik al genoeg,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een optie de wasknijpertjes te behandelen met primer en daar glow in the dark verf overheen te doen, dan heb je ook dat resultaat, zorg wel voor een klein fijn kwastje daarvoor.
Ik zou houte wasknijpers verven in glow in the dark