kun je meerdere free record shop cadeaucards inleveren?

ik heb 2 cadeaucards, kan ik die tegelijk inleveren? En kan ik daarbij ook een vvv bon inleveren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (2)

De vvv ban kan zeker en 1 cadeaucard ook ik denk de 2de ook wel. Kijk goed op de cadeaubonnen of er iets van bij staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, het is geen kortingsbon. Bij kortingsbonnen en acties mag je vaak maar 1 tegelijk inleveren. Dit is gewoon eigenlijk een andere vorm van geld en dat is geen probleem. Ook kun je er natuurlijk voor kiezen om 1 bon van 50 te kopen of 2 van 25 en die kun je natuurlijk altijd gewoon inwisselen.