Waar vind ik netverlichting voor de kerstboom met een standenschakelaar ?

Enige jaren geleden kocht ik bij de Blokker (?) een kerstboomverlichting, die was uitgevoerd als net (bovenaan smal, onderdaan breed) dat je zo over de kerstboom kon hangen. 160 minilampjes, en een schakelaar met 8 standen voor verschillende verlichtingsprogramma's. Van het merk Santa's Christmas Shop. Het kostte indertijd ongeveer 50 euro.

Na een paar jaar viel er een snoer uit , enkele jaren later weer een, en inmiddels bijna een derde van de lichtsnoeren het niet meer doet, is deze ernstig aan vervanging toe.

Al meer dan twee jaar (volgens mij is dit het derde) ben ik inmiddels op zoek naar een volwaardige vervanging (dus een net, maar VOORAL die standenschakelaar)met eventueel wat meer lampjes, maar evenveel is ook nog prima.

Echter, Blokker heeft ze niet meer (en kan zich niet meer herinneren ze ooit verkocht te hebben), evenmin als Intratuin, een aantal andere tuincentra en DHZ-zaken in Nederland en Duitsland, en waar ik ook maar bedenken kon. Ook online kan ik ze niet te vinden. Wellicht zoek ik op de verkeerde termen ?

Wie oh wie weet waar ik een goede vervanging (waarbij de standenschakelaar belangrijker is dan de vorm ; een heel lang snoer moet ook maar kunnen) kan vinden om weer normaal de kerstboom op te kunnen zetten ? Hij staat er nu al een paar dagen erg bloot bij......

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
2K

Het beste antwoord

Netverlichting met 120 led lampjes
Controller om 8 verschillende lichteffecten te creëren.
Bevat een verleng socket om meerdere kabels door te verbinden.
nu actie prijs € 13,95
(zie bron)

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik moet er nog even bij vermelden dat ze het in 8 kleuren hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet precies het ding wat ik bedoel (want niet speciaal voor een boom), maar is wel aan te passen denk ik. Komt in de buurt. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een mooi trapezium vormig net met 208 lampjes.
Alleen hij heeft geen verschillende standen.
http://www.kerstverlichting-expert.nl/konstsmide-lichtnet-koppelbaar-24v-led-systeem-(208-warmwitte-led-s)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige antwoord. Helaas niet helemaal het juiste, maar bij gebrek aan beter het beste ;-)