Waar kan ik deze armband kopen??

ik vind deze armband zo leuk weten jullie waar ik hem kan kopen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Ivana
11 jaar geleden
Ik vind het een 'griezel'. Komt bij mij heel agressief over. Doet me denken aan een boksbeugel. Maar goed, dat is mijn mening, al moet ik hem wel even kwijt.

Antwoorden (3)

Onder andere via Ebay (Zie link)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En niet te lang wachten, er zijn er al 69 verkocht.... (23/6, 21.00 uur...)
Hier bij onderstaande bron zag ik zoiets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Daar staat een afbeelding, maar geen vermelding waar je die kunt kopen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je iets naar onderen scrollt dan zie je wie de ontwerpster is en vanuit hier kun je verder kijken. http://www.delfinadelettrez.com/index_en.html
Ja,dat is een mooie!;)
Kijk eens op www.large.nl/
grote kans dat ze deze armband(of iets dat er op lijkt))hebben,daar vind je veel van dat soort sieraden.
Ze hebben daar echt veel mooie spullen,ik heb er ook diverse sieraden en kleding gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Large heeft het niet want daar had ik al gekeken.