Weet iemand hoe ik naar artikelen kan zoeken op de Makro site ?

Ik wou kijken op de makro site of artikelen goedkoper zijn of duurder als in een supermarkt.
Maar ik kan helemaal geen artikelen vinden.

Want we hebben hier een discussie over de marko of hij goedkoper of duurder is als een supermarkt.

Ik weet wel dat je een pasje nodig hebt om binnen te komen, maar ik kan een paar mensen die een pasje heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet zoeken naar artikelen.

Het beste antwoord

Je kunt wel online zien welke voedingsartikelen in de aanbiedingen zijn. Geldig van 21 februari 2012 t/m 5 maart 2012: http://proxy.metro-group.com/Makro_NL/329/?utm_source=folderpagina&utm_medium=folders&utm_content=folder5&utm_campaign=folder
Voor zover ik weet is het echter niet goedkoper dan de huismerkartikelen van de supermarkten. Het is alleen praktischer om het bij de Makro of dergelijke winkels te kopen als je grote hoeveelheden nodig hebt.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad erg duur, het is goedkoper in een supermarkt.
Heb zelf zo'n pasje maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.

Andere antwoorden (1)

Als je iemand kent met een pasje, kun je via internet de dagdeal of uit de folder bestellen. Supermarktartikelen kun je niet vinden op de site.