Wat is het goedkoopste toiletpapier in de supermarkt?

En waar krijg je het? En nee, ik ga het niet gebruiken als wc papier, het is voor een project ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Het beste antwoord

C1000 basis, rechtsonder
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij de dekamarkt van 0,29

hele slechte kwaliteit enorm van zo;n slecht papier daar krijgt een paard de hik van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er toevallig in die supermarkt een openbaar toilet is, kun je daar een rol meepakken.

Dat is ook heel goedkoop toiletpapier! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Relax Dolceclassic. Humoristisch bedoeld. ;-)
Euroshopper bij de AH is ook heel goedkoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action is nog goedkoper dan supermarkt. Van de supermarkten moet je het huismerk hebben, ergens helemaal onderin, enkel vel, simpele verpakking.

Toegevoegd na 55 seconden:
Daar krijg je het niet trouwens, maar je kunt het wel goedkoop kopen ;)
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Bij de Action is het toiletpapier echter duurder dan de goedkopere soorten in de supermarkt. Want ze verkopen daar dat zachte driedubbellaagse. Per rol uitgerekend betaal je dan toch minstens 2 keer zoveel als bijvoorbeeld van de euroshopper!