Waar kan ik informatiekaarten kopen?

Ik bedoel van die kaarten (vaak geplastificeerd) die je in een verzamelmap kunt kopen, die vaak over één onderwerp gaan, bijvoorbeeld de landen van de wereld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Het enige antwoord dat ik op jouw vraag kan geven is: googel eens op Lekturama. Jaren geleden kreeg ik regelmatig van deze firma - ongevraagd - proefzendingen met geplastificeerde kaarten òf met recepten, breipatronen, landen, dieren en noem maar op. En later kon je daar dan mappen bijkopen en maandelijkse zendingen aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de betere boekhandel.