Is er een vergelijkingssite voor kleding waar de beste korting is op dit moment?

Iedereen kent het wel: broek gekocht in de korting voor €50, zie je de dag erop bij een andere aanbieder een soortgelijke voor €40. Vandaar dat ik me dit afvraag anno 2024 of hier niet al iets slims op gevonden is.

Wat ik dus zoek is eigenlijk een 'Independer' voor kleding kortingen

4 maanden geleden
2.1K
Amadea
4 maanden geleden
Dat kan alleen voor kleding die via internet verkocht wordt. Winkels die fysiek verkopen kunnen zelf hun prijs bepalen. Advies: ga tweedehands kleding zoeken, dan heb je goede kwaliteit voor een kleine prijs.
ronron1212
4 maanden geleden
Winkelsopinternet bepalen ook zelf hun prijs @Amadea
Alex1995
4 maanden geleden
@amadea, bedankt voor je vlugge antwoord! Wat ik zoek is inderdaad voor online shoppen. Maar dat is ook de kern van de vraag: bestaat er een vergelijkingssite die op de voet bijhoudt waar, welke kortingen worden gehanteerd?
Amadea
4 maanden geleden
Een internetwinkel moet op internet vermelden welke prijs voor het product gevraagd wordt. Dat kun je dus online bijhouden. Dat gaat niet op voor fysieke winkels. (Toelichting voor wie het niet wil begrijpen).
ronron1212
4 maanden geleden
Ja dat is duidelijk maar internet winkels bepalen nog steeds hun eigen prijs dus ik snap niet hoe je kunt zeggen dat Winkels die fysiek verkopen kunnen zelf hun prijs bepalen. @Amadea

Antwoorden (1)

Nee, zo'n vergelijkingssite is er niet.
Misschien iets voor jou, om de hele dag het internet af te struinen en de goedkoopste te spotten?????
4 maanden geleden
tinus1969
4 maanden geleden
Plus ter compensatie. Want dit is wel het antwoord.
Alex1995
4 maanden geleden
Dan is mijn vraag beantwoord, en mits het overige synisch is bedoeld: het is niet zo'n bizarre gedachte als je kijkt dat je tegenwoordig initiatieven hebt zoals Independer en de Consumentenbond. Toch thanks voor het aanbod @jc54