Waarom krijg ik bij Aliexpress vaak te zien dat het product niet getoond kan worden?

Ik probeer een product te bestellen op Aliexpress en krijg telkens dit te lezen, ook wanneer ik andere soortgelijke producten aanklik.

Picture for question
2.8K
ronron1212
een jaar geleden
Volgens de plaatselijke wet en regels mogen ze het product niet tonen
Ritsuka
een jaar geleden
Zoek je op illegale items?
tinus1969
een jaar geleden
Wat probeer je te bestellen?

Antwoorden (2)

Omdat jij kennelijk zoekt op producten die alleen voor volwassenen bedoeld zijn, die door AliExpress worden beschouwd als met seks of porno te maken hebbend.
Amadea
een jaar geleden
Ritsuka
een jaar geleden
Waarom zou je items gerelateerd aan seks niet mogen zoeken? Ik zie dergelijke items wel als ik er op zoek
ronron1212
een jaar geleden
@Ritsuka het gaat om alliexpress en in China ka het verboden zijn deze artikelen op een platje te vertonen
Amadea
een jaar geleden
Er blijkt een verschil te zijn tussen het zoeken met de app van AliExpress en het zoeken via internet. Ritsuka zoekt vermoedelijk op internet en Goeievraagstell met de app.
Ritsuka
een jaar geleden
hoe kom je tot die conclusie? Dat vermeld ik nergens. Ik gebruik alleen de app op mijn telefoon.
Het kan gaan om items/ producten die in strijd zijn met het beleid van het platform.
Denk hierbij aan wapens, verdovende middelen, drugs of gevaarlijke stoffen.
een jaar geleden