Weet iemand wat deze track en tracé statussen betekend?

Hallo allen,
Ik heb pas geleden een aantal pakketjeS besteld op Aliexpress.
Dit is momenteel de status (zie foto) weet iemand wat de 2 laatste statussen betekend?
(Pre advised to post nl enzo)

Alvast bedankt

Picture for question
3 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Het is aangeraden voor PostNl en het is klaar voor verzending.
3 jaar geleden
Commodore
3 jaar geleden
Bedankt voor de reactie
Kan dit dan betekenen dat het door de douane heen is en nu klaar ligt om mee te worden genomen?
ronron1212
3 jaar geleden
Nee dat is niet te zeggen het is aangekomen
Commodore
3 jaar geleden
Oké, duidelijk bedankt!