Welke verpakking hoort bij welk kledingstuk (Zalando)?

Ik heb deze week kleding ontvangen van zalando. Normaal gesproken leg ik de kledingstukken bij het juiste zakje neer, maar dit maal niet. Een aantal artikelen wil ik retourneren. De vraag is alleen welk zakje hoort bij welk artikel... Uit de codes op de zakjes wordt ik niet veel wijzer. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
26.8K
jodyenboyke
5 jaar geleden
Zit er geen pakbon bij of heb je per mail een factuur gekregen? Daar wordt je al veel wijzer van en de kleding nogmaals op de site opzoeken?
ronron1212
5 jaar geleden
Kan je dan de verpakking er bij zien dat dacht ik niet @jodyenboyke
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Ik had wel een factuur, pakbon enzovoort echter zat er geen verband tussen de barcodes op de verpakkingen en de kledingstukken. Mocht er nog iemand kampen met dit probleem: de klantenservice van zalando gaf aan dat het niet uit maakt in welk zakje de kledingstukken stopt.
AnnBoo8146
5 jaar geleden
Ik heb zelf geen ervaring met Zalando.
Maar bij andere webwinkels staat op de verpakking vaak het artikelnummer vermeld. Als je naar de site van Zalando gaat, naar de pagina met jouw bestelling, staan daar dan bij de bestelde artikelen ook de artikelnummers en de afbeeldingen van de artikelen? Of kan je misschien doorklikken naar de pagina van het artikel?

Antwoorden (1)

Als u naar Zalando.nl gaat daarna bestelling, retourneren kunt u de kleding stukken aanklikken die u wilt terug sturen. Daarbij staat ook dat je het etiket opnieuw kunt uitprinten voor als u de sticker bent kwijt geraakt. Hier staat als het goed is hetzelfde nummer op als op het sticker formulier met de daarbij horende artikel. Zelf heb ik dit nog nooit mee gemaakt en hoop ik voor u dat dit werkt.