Ideal storing, hoe krijg ik mijn geld terug?

Hallo,

Ik heb hiermee echt hard jullie hulp nodig. Ik wou een tv ophangbeugel bestellen bij VidaXL. Alles verliep goed. Totdat ik bij het betalen kwam. Ik koos voor de optie Ideal en daaruit koos ik om te betalen met ING. Ik logde in op mijn ING account en kreeg gewoon een tan code en hij deed het gewoon. Helaas is er bij de laatste stap (betaling uitvoeren) iets mis gegaan. Ik drukte op betaling uitvoeren. Hij laadde heel erg lang en vervolgens was er eem verbindingsfout van ING en zeiden ze dat ik opnieuw moest inloggen. Toen raakte ik al bezorgd. Ik logde op een ander apparaat in met mijn ING en zag ineens dat de betaling wel was uitgevoerd, maar helaas heb ik betaald voor niets. Heb geen bevestigingsmail gekregen op mijn mail. Ik wil nu eigenlijk mijn geld terug en met dat geld weer opnieuw gaan bestellen. Hoe krijg ik het geld terug? Ik heb jullie hulp hard nodig.

Bij voorbaat bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
paulus811
6 jaar geleden
Bel de ING klantenservice eens met dit verhaal.
paulus811
6 jaar geleden
O ja, bel ook even met de verkoper.

Het beste antwoord

Er lijkt me niets aan de hand.
Stuur een mailtje naar VidaXL dat je de ophangbeugel besteld en betaald hebt (dit kun je bewijzen).
Als ze snel reageren wordt de beugel vandaag nog verstuurd.

Je kunt ze morgen ook bellen: 088-1232400 tussen 9:00 - 13:00 uur.

Natuurlijk kun je ook vragen of ze het geld terugboeken, maar zoiets duurt al gauw een week.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ontzettend bedankt voor het antwoord. En het is opgelost. Dank u wel.