Als je iets koopt via marktplaats.nl dan is marktplaats niet de verkoper. Op marktplaats adverteren zowel (kleine) bedrijfjes als particulieren. Je zult met de betreffende verkoper moeten overleggen of die iets wil versturen naar een pakketpunt en onder welke voorwaarden.

Toegevoegd na 3 uur:
Als je een dag geduld hebt is het trouwens altijd mogelijk om iets bij een pakketpunt te laten bezorgen. Laat de bezorger eerst bij je thuis aan de deur komen. Ben je niet thuis, dan krijg je een kaartje in de bus met daarop een code. Via internet kun je dan zelf aangeven of je wil dat de bezorger de volgende dag terugkomt bij jou aan de deur, of dat je pakketje naar een pakketpunt wordt gebracht.
6 jaar geleden
Nee, dat kan doorgaans niet.
De verkopers op Marktplaats zijn doorgaans particulieren en geen webshops.
Webshops verlenen soms wel de service PakjeGemak, dit is een dienst van PostNL.
SimonV