Wat gebeurt er als je bij Aliexpress je huisnummer vergeet?

Ik kwam er iets te laat achter dat mijn huisnummer er niet bij stond en dus het niet kon annuleren.
Komt het pakketje eigenlijk nog wel aan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aliexpress is zoiets als Amazon. Een beetje pakketbezorger kent haast alle namen van de bewoners van de straat, anders vraagt het gewoon.

Het beste antwoord

Bel ze: Je vindt de contact gegevens op diverse sites, zoals: https://www.kopeninchina.nl/aliexpress/. Daar staat ook een mailadres.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kun je de leverancier zelf ook een bericht sturen. Ga naar mijn orders en klik dan op contact seller.