op ebay iets uit litouwen kopen zonder verzendkosten kan dat wel?

Zoon wil ingaan op product van iemand uit litouwen van Euro 6, verkoper verstuurd gratis. Is dit mogelijk???? Ik geloof dit nm niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou ja, als het een kubieke meter zand is voor 6 euro, of 1000 Liter water, dan geloof ik het ook niet.... Maar als je nou eens vertelt wat voor object is het is?!?! Verzendkosten zijn afhankelijk van het GEWICHT wat je wil versturen...
paulus811
7 jaar geleden
Op Ebay zijn niet zoveel oplichters actief als op bijvoorbeeld Marktplaats. Bij mij gaan de alarmbellen ook rinkelen als het uit Litouwen moet komen, maar in dit geval is het risico te overzien. En kennelijk is het product niet dichterbij te koop.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je Paulus, de verkoper heeft uitstekende referenties maar ik ben bang dat juist omdat het 'maar 6 euro is' mn zoon de boot ingaat. Mn zoon vroeg op mijn verzoek; how is it possible enzzz//antwoord uit Litouwen; it s possible...... Nou, lekker verhelderend whoehaha
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"maar ik ben bang dat juist omdat het ‘maar 6 euro is’ mn zoon de boot ingaat"
De boot in gaat voor 6 euro....Is echt een wereldschokkend bedrag waar je nachtenlang niet van kunt slapen... Jona vertel nou eens even wat het voor ding is wat verstuurd moet worden uit Litouwen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb weleens iets besteld bij aliexpress voor 0 euro. Gewoon aangekomen. Het is dus wél mogelijk.
paulus811
7 jaar geleden
Ja Jona69, maar welk antwoord had je zoon dan verwacht? Dat de verkoper een lijst toestuurt van de kosten en de winst die hij maakt om aan te tonen dat het voor 6 euro kan? Ik vind het uberhaupt netjes dat deze verkoper op de vraag reageert, want hoeveel tijd kun je steken in een verkoop van 6 euro?

Antwoorden (1)

Ja, het is mogelijk iets uit Litouwen te kopen zonder verzendkosten. Ik haal geregeld spullen uit China die ook op die manier(door overheid gesubsidieerd gratis post versturen voor bedrijven om de export te stuwen) gratis spulletjes opstuurt, zelfs items van €0,50

"There is virtually no nationwide competition in the core letter mail business because postage prices are held low for political reasons. A letter can be sent from Shanghai to Yili, some 4,500 km away, for what amounts to pennies. "