Ik wil graag eigen auto website maken, wie weet waar ik dat kan doen?

beter gratis

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je specifieke eisen voor deze auto website? Anders zou je met wordpress of jouwweb.nl prima kunnen werken.

Antwoorden (5)

Je kunt via een gratis Wordpress account redelijk eenvoudig websites maken. Je begint met een template naar keuze en daar voeg je allerlei zaken (plugins) aan toe zodat je uiteindelijk een mooie website krijgt die dan automatisch bij Wordpress gehost wordt.

Hoe Wordpress werkt moet je zelf uitzoeken, heb ik ook gedaan.
8 jaar geleden
Wordpress is inderdaad een goede CMS pakket, heel gebruiksvriendelijk.

Bij hostinger kan je een periode gratis een web server huren:
https://www.strato.nl/hosting/?adword=google/NL/WH&swtssa=nedpaggse0000ad000000whom&partner=GOOGLE_CONVERSION&gclid=CjwKEAiArdG1BRCLvs_q-IObwxMSJACXbLtz9Ya_ZcdWJuOENGKiUlntYX9Kxr4QW1wmnk1T7Hnm7RoCjjzw_wcB

Verder is dit (in mijn mening) een goede tutorial voor wordpress om mee te beginnen: https://www.youtube.com/watch?v=sd0grLQ4voU

Ik hoop je vraag goed te hebben beantwoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
One.com betaalbaar en zeer gebruiksvriendelijk. Zonder enige programmeerkennis snel een site maken. Succes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zelf gebruik www.GazZup.com . Zeer makkelijk in gebruik. In half uur was mijn website online. Maar je kan daar alleen auto websites maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Is dat echt de website die je bedoelt? Hij geeft foutcode 500: Foutieve Server
Als je het gratis wilt, doe het via jouwweb. (waarom: JouwWeb is simpel in gebruik maar betaalde versies geeft weinig meerwaarde)

Als je professioneel wilt, ga naar vimexx.nl en kies Wordpress webhosting
Kies vervolgens het pakket wat bij je past. (waarom Vimexx: Omdat het goedkoper is dan Wordpress.com)