Verkoopt miniinthebox namaak?

Ik heb een hoesje gezien op miniinthebox dat 30 euro goedkoper is dan op de originele vraag, daarom twijfel ik dus of het wel echt is of namaak

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal worden er op sites als Miniinthebox, eBay, Amazon en Alibaba veel namaak verkocht. Dus als je er zeker van wilt zijn dat het origineel is dan kan je beter gewoon uit de winkel kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar het is wel 30 euro goedkoper, maar toch beter niet, vertrouw het niet echt, heel erg bedankt dus ;D