'Product tijdelijk niet op voorraad' is het dan nog wel in de winkel?

Ik heb bij de mediamarkt een product op het oog maar er staat dat het tijdelijk niet op voorraad is. is het dan nog wel in de winkel? en komt het product daarna er wel weer op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.3K
Erna55
8 jaar geleden
Het woord " tijdelijk" is een aanwijzing.

Antwoorden (3)

Nee, dat betekent dat de voorraad in de winkel op dit moment op is. Maar ze kunnen er nieuwe van bijbestellen, daarom is het tijdelijk.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
kan dat dan ook op jouw verzoek?
Amadea
8 jaar geleden
Dat zal niet speciaal worden gedaan op alleen jouw verzoek, maar zodra er meerdere vragen naar zijn dan zullen ze nieuwe voorraad bestellen.
De voorraad is dan over het algemeen op totdat het weer aangevuld kan worden (als het tijdelijk is). Het kan wel zijn dat er een showmodel staat. Deze is dan wel uit de doos maar je kan vragen of je die mag hebben (al dan niet tegen een kleinere prijs). Je kan ook vragen of een andere Mediamarkt deze wel heeft.
8 jaar geleden
Dat zou kunnen, de webstore van de Mediamarkt heeft een ander assortiment dan de winkels.