Door een verkoop account te maken zie link
maar ik vraag me af of je deze mag opzetten voor maar 1 artikel ?
dus lees wel even de regels

is marktplaats niet een beter plek ?
9 jaar geleden
Je kunt als tweedehandsverkoper bij bol.com aan de slag, als je:
• 18 jaar of ouder bent;
• een account bij bol.com hebt;
• een Nederlands of Belgisch postadres hebt;
• een Nederlandse of Belgische betaalrekening hebt;
• bereikbaar bent via e-mail.

Voor het aanmaken van een verkoopaccount heb je een bol.com koopaccount
nodig. Daarbij krijg je een link om een verkoopaccount te openen. Na het invullen van je contactgegevens en het accepteren van de ‘Gebruikersvoorwaarden Particuliere Verkoper’ kun je meteen beginnen. Na aanmelding heb je dan op bol.com een eigen winkelpagina waar je omschrijving, aanbod en beoordelingen zichtbaar zijn.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yup. Werkt ook prima, kan ik uit ervaring zeggen. capthavoc heeft wel gelijk dat je voor één artikel beter op een online veilingsite terecht kunt.
Maar als je ook nog boeken, dvd's en/of games te koop hebt werkt bol.com heel prettig.
Plus voor dit antwoord.