Kan het kwaad als ik het retourformulier verkeerd invul?

ik heb een week geleden 2 paar schoenen besteld via internet. Ik kreeg ze afgelopen woensdag binnen maar ik kon ze niet goed beoordelen omdat ik een joggingbroek aanhad, maar 1 van de twee zat sowieso niet goed, dus die heb ik meteen aangevinkt op het retourformulier. De volgende dag paste ik de ander paar schoenen die ik uiteindelijk toch niet zo leuk vind en heb die in de doos gedaan en teruggestuurd. Nu bedenk ik me ineens dat ik maar één paar schoenen heb aangevinkt op het formulier, wat betekent dat ik misschien maar mijn geld voor maar 1 paar schoenen terug krijg terwijl ik er 2 heb opgestuurd. Wat kan ik nu het beste doen? Het pakketje wordt toch altijd gewogen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Wat je het beste kunt doen is als de wiede weerga het bedrijf bellen of mailen en daarin vertellen wat je verkeerd gedaan hebt!

Vandaag kun je proberen de betaling met internet bankieren te "storneren" dat betekent dat je het geld terug haalt [de betaling terug draait], vanavond gelijk de klantenservice van je bank bellen en daar bespreken hoe je dat bij jouw bank moet doen [en wat je eventueel nog meer kunt doen aan die betaling].

Het pakje dat je terugstuurt wordt wel gewogen, dat klopt, maar alleen maar om te kijken of het zwaarder is dan 10 kilo [bij Post.nl]. Tot 10 kilo betaal je 6,95 euro porto, daarboven meer. Nergens wordt aangetekend wat het woog, maar je kunt wel concluderen dat deze twee paar schoenen dus niet meer dan 10 kilo wogen, als dat zo was, heb je het bonnetje nog? Dat kun je dus zeggen, ja.

Voortaan misschien minder snel iets invullen/terug sturen, maar ja dat is achteraf praten :-)))

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb ze al gemaild en ga morgenochtend bellen. Ik heb ze verzonden met Kiala. Ik kan toch niet zzomaar mijn geld terughalen als voordat er bewijs is dat ik het daadwerkelijk heb teruggestuurd? ik heb het bonnetje nog wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel je bank en vraag of je nog kunt storneren. Zodra je dat gedaan hebt, kun je het gesprek aangaan met de webstore. Ja hoor, als jij je geld niet terug haalt kan het zomaar gebeuren dat de webstore zomaar jouw geld houdt, omdat je niet kunt bewijzen dat je beide paren schoenen geretourneerd hebt.
Dat echter is in het negatieve geval.
Even van de positieve kant bekijkend, is dus dat jij het geld terug hebt en weet [!!?!!] dat je beide paren terug gestuurd hebt. Want als je dat dus niet gedaan hebt, dan ben je de zaak aan het flessen... met mijn hulp!