Moet ik nog wat doen bij 'PayPal pending payment' op Ebay?

Ongeveer een week geleden heb ik een bestelling op Ebay gedaan. In 'My Ebay' staat dit artikel inderdaad bij 'buying'. Maar de betaling staat al een week op 'pending payment'. De verkoper wil het artikel niet opsturen omdat hij geen betaling heeft ontvangen.
Mijn PayPal rekening heeft geen tegoed maar is gekoppeld aan mijn bankrekening waar nog niets van afgeschreven wordt. PayPal geeft status 'niet verrekend'.

Moet ik nog een actie ondernemen om mijn aankoop af te ronden?

(de verkoper staat als zeer betrouwbaar aangemerkt op Ebay)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Nee, je hoeft niets te ondernemen.
Als je banksaldo toereikend is, zal het bedrag binnenkort worden afgeschreven.

Er is hier sprake van een uitgestelde bankbetaling. Die wordt niet direct uitgevoerd, maar duurt 6 tot 10 werkdagen om te voltooien. De ontvanger ziet dat de betaling is geïnitieerd, maar ontvangt het geld pas na de volledige verwerking.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had geen idee dat het zooo lang zou duren. Maar het klopt inderdaad. Ik hoef niets meer te doen. Bedankt voor het antwoord!