Hoelang duurt een terugboeking via PayPal?

Ik heb op 24 oktober geld over gemaakt naar mijn (nu ex) vriend, via de optie 'Stuur geld naar familie of vrienden'. Het was de bedoeling dat ik dat geld terug zou krijgen (het was een soort lening) maar direct nadat ik het had gestuurd begon hij te dreigen dat ik het niet terug kreeg. Ik heb toen direct een mail naar PayPal gestuurd wat ik kon doen. Niets op teruggehoord.

Nu zag ik dat mijn ex op 26 oktober dat geld alsnog naar mij terug had gestuurd. Prima.

Echter werd op 29 oktober het geld wat ik had overgemaakt aan hem toch van mijn bankrekening gehaald. Ok, kan gebeuren, want die transactie was al in gang gezet.

Maar nu vraag ik mij af of dit echt wel klopt, en zo ja, wanneer ik dan het geld terug krijg..De terugboeking vond plaats op 26 oktober, en het is nu 3 dagen later. Ik weet dat PayPal altijd lang over dingen doet..maar maak me een beetje zorgen.

Het geld staat nog in mijn PayPal rekening noch op mijn bankrekening.

mvg,

Laura

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Het kan 3 tot 5 werkdagen duren voordat een Paypal transactie voltooid is