Is badsavings.com een betrouwbare webshop?

Ik heb bij deze webshop een hele coole bestuurbare auto gezien die bij geen enkele andere webshop te krijgen is. Hij is alleen wel 100 Euro, en ik kan nergens ervaringen of reviews vinden over deze shop. Er is wel een KvK nummer enzo, maar ik weet eigenlijk niet wat ik daarmee moet en hoe ik daar iets mee kan controleren. Ik ben gewoon voorzichtig omdat het een nogal hoog bedrag is.
Iemand ervaring met deze shop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft die winkel ook een fysiek adres? Vaak zegt dat ook wel iets.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, er is wel een fysiek adres. Ergens in zuid Zeeland. Maar op Google Maps is dat dus gewoon een huisadres, geen winkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een woon/winkelpand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf ook een webshop vanuit huis. Mijn huisadres staat er wel op maar is geen winkel.
Hoeft dus niks uit te maken.

Antwoorden (2)

De site vermeld kvk-nummer, BTW-nummer en adres.
Er zijn duidelijke algemene voorwaarden.

Het komt op mij wel betrouwbaar over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze site lijkt wel betrouwbaar, zo doet ook bol.com zaken via deze verkoper, zie link.
Maar ze voldoen niet aan HET keurmerk, namelijk Thuiswinkel Waarborg, dat door de consumentenbond wordt aanbevolen. Dat betekent niet dat je je spullen niet zal ontvangen, maar wel dat, als er sprake is van een conflict, je overgeleverd bent aan de voorwaarden van de webshop. Deze zijn minder gunstig dan die van Thuiswinkel Waarborg. Daarnaast is de webshop badsavings niet telefonisch bereikbaar, ook een vereiste volgens Thuiswinkel Waarborg.