Wie weet of deze site met Nike schoenen echt is of nep?

Ik heb een site gevonden waar Nike schoenen niet zo duur zijn. Nu zou ik graag willen weten of er mensen zijn die deze site kennen. Is de site betrouwbaar of is het een nepsite? De naam van de site is: http://www.schoenennikestore.nl/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Zekerheid kan ik je niet geven, maar de domeinnaam staat geregistreerd op een adres in de Verenigde Arabische Emiraten. In de bron een link waar je dat kunt achterhalen.

Dus de kans dat je wel je geld kwijt bent en nooit schoenen krijgt lijkt me heel erg groot. Daarnaast staan er totaal geen contactgegevens op de site (op een mailformulier na), ook altijd een slecht teken.

PDR Ltd.
F/19 RAK FTZ
Ras Al Khaimah, P.O. Box #16113
UAE
Verenigde Arabische Emiraten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onder aan de site , claimen ze dat ze aangesloten zitten , bij verisign.
Dit bedrijf controleert en registreert haar gebruikers.
Het logootje dat die schoenennike..dinges gebruikt is het oude logo.
Indien je alles invoert bij....https://www.verisigninc.com/?loc=en_GB
Bevestigd Verisign in ieder geval niet hun bestaan.

Ook door de slechte zinsopbouw en ontbreken van een afhaaladres, zou ik hier nooit intrappen......Nep, of eigenlijk oplichting dus.