Is er een chanel online shop?

Ik wil zo graag even chanel schoenen bestellen, maar op de officiele chanel site kan je niks bestellen. Je kan ook de prijs van het product niet zien. Kent er iemand een site waar je alle chanel artikelen kan zien en er ook kan bestellen,?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Utrecht
9 jaar geleden
Ik denk niet dat upscale merken online verkoop toestaan: die hechten toch meer aan verkoop in eigen winkels. Chanel wil een exclusief imago behouden: dat past niet bij online shops.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, danku. Want ik wou namelijk schoenen kopen daar maar spijtig genoeg. Ken ik de prijs niet

Antwoorden (1)

Op deze website (zie link) staan wel de prijzen van Chanel schoenen en ze zijn ook te koop, de prijzen zijn in ponden. 100 pond is circa 126 euro.