waar kan ik een 5 seconds of summer trui kopen?

Ik heb al op ebay gekeken maar ik vertrouw ebay niet helemaal!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Op eBay kun je zien wat voor waardering de verkoper heeft, als dit hoger dan 90% is kun je er wel goed op vertrouwen. En eBay heeft een 'kopersverzekering', als je het niet krijgt, kun je je geld terugkrijgen.

Let wel even op of de verkoper naar Nederland verstuurt (als je het in het buitenland koopt) of vraag hiernaar.