Hoelang duurt verzending vanuit amazon.com?

Ik wil een nieuwe muis bestellen die in Nederland 60-70 euro kost. Deze zelfde muis heb ik ook op amazon.com zien staan voor ongeveer 45euro (omgerekend van dollar naar euro). Ik kan nergens vinden hoelang deze transport gaat duren. Er staat ook bij dat het free shipping is (gratis verzend kosten dacht ik??). Heeft iemand ervaring met amazon.com en kan mij dit vertellen?

Toegevoegd na 39 seconden:
deze muis wil ik kopen: http://www.amazon.com/Razer-DeathAdder-Ergonomic-Gaming-Mouse/dp/B00AAS888S

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
sorry mischien een beetje laat maar ik bestel op amazon.co.uk of amazon.de
want daar zijn de prijzen wel in euro,s of ponden maar dan is het wel goedkoper.
want je betaalt op amazon.de 3 euro verzend kosten.
en op amazon.co.uk 3 tussen de 5 euro meestal. maar je product is dan ook nog snel geleverd. meestal binnen 3 tm 6 werkdagen. dus ik hoop dat je daar voortaan bestelt.

Antwoorden (1)

Verzending duurt 13 - 24 dagen ("Standard Shipping").

Gratis verzending geldt alleen binnen de Verenigde Staten.
Je betaalt dus wel verzendkosten ($ 6,99) + btw + inklaringskosten, zodat je uiteindelijk zo’n € 74,- kwijt bent.
SimonV